E-scooter gekocht, wat nu?

 

Wat moet je doen na het aanschaffen van je nieuwe e-scooter bij e-scooterexpert.nl

Alle nieuwe snor/bromfietsen en e-scooters moeten worden voorzien van een kentekenbewijs en een kentekenplaat. Vanaf het moment dat je jouw aankoop bij ons hebt gedaan, zetten wij de eerste stappen om een kentekenbewijs en kentekenplaat voor je te regelen.

 

Hierbij de stappen die moeten worden ondernomen na aanschaf van een nieuwe e-scooter:

Contact voor kentekenbewijs

Allereerst van harte gefeliciteerd met het aanschaffen van je nieuwe 100% milieubewuste aankoop. Wij zullen binnen 1 werkdag contact met je opnemen om de juiste gegevens van je te krijgen. Wij hebben namelijk voor het aanvragen van een kentekenbewijs gegevens van je rijbewijs nodig. Let op: wij zullen gegevens m.b.t het kentekenbewijs altijd na de aanvraag verwijderen, deze worden niet gebruikt voor andere doeleinden dan de aanvraag.

Je e-scooter verzekeren (verplicht!)


Het verzekeren van een e-scooter is verplicht. Mocht je nog geen verzekering hebben, dan zal je dit na het aanschaffen van je nieuwe e-scooter direct moeten doen. Dit kan bij verschillende verzekeraars, de prijzen zijn afhankelijk van woonplaats, leeftijd e.d. Hieronder zie je een overzicht van de verzekeraars die wij aanraden.

 

Overige vragen

Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zijn op de volgende momenten bereikbaar:

Livechat via onze site:                                               Ma tot Zo 08.30 tot 22.00

Telefonisch via 085- 004 14 66:                              Ma tot Za  09.00 tot 18.00

Mail via info@e-scooterexpert.nl :                        Ma tot Za 09.00 tot 18.00

Laat een reactie achter

Waar ben je naar op zoek?

Mijn winkelwagen