Bestellen en betalen

Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelproces

Wanneer je bij e-scooterexpert.nl één van onze scooters en/of accessoires wilt bestellen dan dien je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de knop met "Toevoegen Aan Winkelwagen" te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop "Veilig Afrekenen". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Verder Naar Verzendwijze" drukken.

De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat zien dat we twee mogelijkheden aanbieden betreft de levering, we komen je nieuwe e-scooter graag bij je thuis afleveren, de kosten hiervoor zijn 99 euro. Je kunt je nieuwe aanwinst ook bij ons in Steenwijk ophalen, de kosten voor het ophalen zijn 39 euro. Je kunt nu verder door op de knop "Verder Naar Betalingswijze" te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. e-scooterexpert.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Nederlandse klanten:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Klarna (achteraf betalen of in termijnen)

Belgische klanten:

  • Bancontact
  • Belfius
  • Creditcard

Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de "Bestelling Voltooien" knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Betaling overboeken

De betaling overboeken kan in overleg. Dit kan op het volgende rekeningnummer:

Tnv: BELO Trading B.V.
IBAN: NL70INGB0008788415
Kenmerk: Factuur/ordernummer

De levertijd bedraagt indien op voorraad 1 tot 2 weken. 

Om er zeker van te zijn dat je product op voorraad is kun je altijd even (telefonisch) contact opnemen. Ons service team staat klaar om je te woord te staan.

Retourneren

Wanneer je bestelling geleverd is heb je in ieder geval 14 dagen de tijd om de e-scooter te proberen. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg retour sturen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren. Daarnaast is het niet mogelijk om je e-scooter te retourneren wanneer deze al op naam is gezet bij het RDW. Heb je vragen over ons retourbeleid? Dan kun je de pagina over het herroepingsrecht bekijken. Als je liever persoonlijk wordt geholpen dan kun je uiteraard gerust contact met ons opnemen.

Waar ben je naar op zoek?

Mijn winkelwagen